400 kr rikare och lyckligare människa

Inte kunde jag sova inte! Och så ringde jag hem förut och fick höra älskade Theo i bakgrunden. Han kollade visst på en bild på mig och sa iiih (asså mitt namn) :) min älskling. Jag längtar både morgon och kväll. Älskar honom sönder och samman. Skolkatalogen hade visst kommit, men jag kan inte kolla i den förens på fredag tyvärr. Håller på att fixa en sak kanske visar det sen om jag lyckas. Hoppas verkligen som så **** galen jag är hihi.


image1332

Det här är början på min produkt läxa som jag har till nästa vecka. Detta ska bli en byrå. Ser ut som sånna där granatkul grejs haha. Sånt som man har i pistolen. Men det ska fixas till. Är klar med min skiss till röj en mina t-shirt och det är bra ännu mera som lättar ur mitt fulla huvud. Puuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback