A la produkt!

Hade jätte trevlig med Angelica och Stina i går. Vi spelade lite gitarr, eller Angelica spela och jag och Stina sjöng haha. Sen så kollade vi på idol, och vi KLAGADE som aldrig förr hihi. Hittade många många FEL. Men nu tänker jag inte prata om det där fiaskot. Stickade i alla fall klart halsduken. Blev lite kort men asså jag tycker inte att det är fint att ha den hängande så där fult. Så den är helt och hållet min smak haha. Stina deal with it. Älskar att leka med er i alla fall :) I dag vaknade jag halv 1 så jag har inte hunnit med att göra så mycket men jag har nästan gjort klar produkten i alla fall. Blev rätt enkel. Jag kan se mig den i ett killrum :) (gjorde trycket med morötter haha, ska sätta på knappar på byrån också men jag glömde papper i karlstad) Ska gå och sy och fiffla nu, en liten gardin och så ska jag göra mönster för en klänning eller kjol. PUSS


 

image1341image1342image1343image1344

Jag signerade den med mitt namn fint i botten ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback