American Appareal

Så nu har jag tid att skriva lite. I går var vi på stan och handlade en massa, även fast det började segt. Jag köpte mig i alla fall 2 klänningar i från American Appareal, sloggi trosor som inte har några kanter, en mascara i från Loreal, örhängen och två linnen i från Topshop och en weekendväska i från 10 gruppen (skräll att jag köper väskor!) Ja rätt mycket ändå. Men det var svårt att shoppa på rean så de flesta köp kom inte därifrån.
Tror det håller på att ordna sig med nyår också? Inte för att jag är bjuden nånstans men ^^ Bersäng blire nog inte i alla fall. Men vi får la se typ. I dag ska jag försöka hitta ett skärp att ha i midjan på min klänning och så ska jag köpa dior läppglans. Vi ska inte in till stan i dag utan vi ska bara in till Huddinge centrum. HAHA jag var inte inne i en enda H&M butik i går :D det är för bra för att vara sant. Gött att komma hem med något som inte är därifrån nångång. JA ha en braig dag :)

Kommentarer
Anonym säger:

Loreal testar på djur,

2007-12-29 | 15:40:02
Sofie säger:

Jag kan inte vara perfekt tyvärr :(

2007-12-29 | 23:44:36
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback