ARG ARG ARG ARG verkligen SKIT ARG!

Nej nu fan tänker jag FLYTTA ögonaböj. Palla den här jävla skiten. Nu ska den jävleln utnyttja våran jävla hemförsäkring. Och så säger han att det är mitt fel. SOM FAN HELLER! "Men lilla gumman det var inte så jag menade" va fan mena du raaa? Nej nu är det jag som ska fixa en trea och flytta in på Stina ÖGONABÖJ. 

Köpte en present till mig själv i dag också. Ska inte öppna förens på julafton! (: gulligt va? 

Ah just ja, jag duscha inte i går. Och det ångrar ja bittert i dag. För förut så kom hyresvärden och sa att jag inte fick duscha förens i morgon. För han har sprutat in silikon i väggen. Så FETT hår. Hur ska det gå till? Jag har inte duschat på 2 dar. Får väl stoppa in huvudet eller nått. Jag är så himla upprörd nu. Jag vill inte bo kvar. Det känns som att bo i nått jävla fängelse. Nej nu ska jag gå och hänga mig. Min jul känsla är helt borta. Puutffff där flög den...

Ha en bra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback