Design a la Sofie (:

image1348

Fan va jag kände mig kreativ i dag. Riktigt kul har det varit att sy måla och klistra, LOVE it. Denna kjol tänkte jag att jag skulle ha på mig på julafton. Även fast det nog inte blir som jag önskar mig :( Men får väl kanske nån kille i framtiden som har en underbar släkt som vill fira med mig. Men ska i alla fall ha denna på mig till svart tröja och svarta tights. Den där påsen med tyger har verkligen behövts. Jag har sytt en gardin till skafferiet också. Men den visar jag när den sitter där den ska. Det tyget kom också ut den påsen. Allt blir så mycket billigare om man gör saker själv. Kjolen kostar inte ens 50 kr. För hela påsen kostade 50 kr liksom :) Sydde en jäkligt enkel kjol, tog typ en halvtimma att sy om inte ens det. Bara trädde i resår och fålla upp typ. Men fint tycker jag. Nej nu ska jag brodera på stinas halsduk.
Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback