Don´t wanna think about it...

Esmee Denters är BRA!

Nej nu ska jag åka till skolan och ha typ 2 lektioner. Sen åker jag till Hagfors. Ni får ursäkta mitt sätt att se ut. Har dragit mig i från att duscha i några dagar under veckorna innan jul nu haha. Så i dag är jag oduschad. Fast jag luktar underbart i alla fall (: Jag drar mig för att åka 14:10 bussen för det känns som att man åker till stockholm eller nått. Tar typ 2 h. BLÄ. Nej hoppas nu för guds skull att Stina åker till mammas jobb och hämtar hennes paket annars får hon det inte mohaha. Nej malalaaaaaaaaaaaaa. Ha en bra dag :)

Teater nu på morgonen ^^

Kommentarer
Amanda säger:

Tack så mkt! Jag har bestämt mig för att behålla den ^^ Kram

2007-12-19 | 23:56:56
Bloggadress: http://shoulderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback