Fan va jag inte kan hålla mig

image1354

Detta är paketet som jag köpte till mig själv och som jag hade tänkt att jag skulle vänta med att öppna tills julafton. Men palla vänta. Jag behöver det här. Jag behöver blir lite glad. Jag som trodde att den här dagen skulle bli bra ,förrra veckan när mamma berättade att mormor och Gunnar skulle komma och hälsa på. Men ikke. Nej nu blir det paket öppning. Och vidare sömn kommer det nog inte att bli. Kanske ska kolla på andra avenyn så att jag somnar. Ha en bra dag i morgon. Och jag älskar er så himla mycket alla som jag känner! Och vissa så betydligt mycket mer. När andra bara sviker så finns ni där. Tack tack tack tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback