Flottiga golv

Jag är lite glad i sinnet med utanpå är jag inte värst glad. Jag vet att jag kommer få den underbaraste väska i julklapp och det gör mig happy. Och så vet jag att jag kanske ska få blom pengar i morgon och det gör mig också glad. Och så vet jag att jag kommer att få foton på mina fina vänner inom några dagar. Ja materiella saker gör mig glad i sinnet hehe.
Jag hatar min garderob så mycket att jag skulle vilja kasta ut den genom mitt runda fönster. Den är för liten, när jag öppnar den forsar det ut en massa kläder, och ändå känns det som att jag inte äger ett enda plagg. Nån gång i framtiden ska jag ha en stor garderob som jag kan se över allting på galgar. Nu ligger allt i röriga högar och är fula. Jag har börjat funderat lite på vad jag ska göra med tygen som jag köpte för ett tag sen och jag tror jag ska sy en julklänning/kjol av det gröna tyget med rosor på. Ja det blir nog bra. Jag har stickat upp ett helt garn nystan nu på halsduken men problemet är hur byter man nystan? Det är frågan det...
Har sepe prov på onsdag i data och jag vet inte alls vad det är i. Nej en massa ord flyger uuuur. Just ja jag skulle vilja köpa några julklappar på fredag så jag har det gjort. Ja det måste jag göra. På onsdag börjar jag 12 gött!

Natti nattii

image1322
Skit hemsk bild men den får mina läppar att le :) Ge mig jul sen SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback