Fortfarande ledsen :(

Jävla skit vad mycket jag ville ha den där väskan. Fy fan för jävla bajs skit Annika som höjde hela tiden. Jävla kärring säger jag bara. Inte lätt är det att få tag på den där väskan inte. Om ni har en liten svart fyrkantig väska med långt axelband så köper jag den direkt (Marimekko såklart också). Åh vad jag kommer att älta det där nu haha. Det skulle kännas som ett fint exemplar i min samling väskor. Fast jag kommer ju få den snyggaste väskan som finns i julklapp så det underlättar lite men ändå den där kärringen köpte den för 126 kr jag hann inte höja fööööör faaan. Nej nu släpper jag det där haha. I morgon blir det stan med Keri, ska försöka hitta julklappar för jag känner mig så stressad och jag vill hitta perfekta julklappar hihi. Sen så ska vi pyssla med loggboken, är ännu inte klar med mina skisser, stress stress, så ska skissa lite nu, sen sova on my pillow.

Det är nått konstigt med mig? Jag vill ha en massa kläder men ändå så vet jag inte vad jag vill ha. Så jag gör nog bäst i att inte köpa någonting alls tror jag. Och så har jag bestämt mig för att jag inte är mode intresserad utan stil intresserad. Ja så är det. Haha. Massa punkter vare nu ja. Nu ska jag skissa sen sova. Ska inte gå upp förens halv 11 :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback