Hej hopp i lingon skogen!

Nu ska mamma kolla klart på adventskalendern och sen så skjutsar hon mig till Angelica där sjuka stina är :) Vi ska kolla på Idol och klaga på hur dåliga de är.

Marie: Ingen karaktär överhuvudtaget. Bra sångare. Men inget mer...
Amanda: Hon är inte speciell. Det finns många som är som "hon". Marit och Regina bland annat.

Vart i skolan i dag. Rätt okej. Jag kommer tyvärr vara mus rösten i våran "de tre katterna bond" film haha. Lätt att jag kommer dö när hela skolan kommer att se den. Men det ska jag inte tänka på. Jag har varit förvånandsvärt glad den här veckan. Men det är nog bara för att jag LÄNGTAR efter julen. Var lite på stan med Sara innan hennes buss gick. Sprayade då på mig Calvin Klein parfymen som jag VILL VILL ha. Den luktar ljuvligt. Om jag har kvar pengar sista veckan innan lovet så slår jag till på en presentbox. För jag är rädd att den är slut efter jul. Eller att de inte säljer presentboxar då. Har några julklappar kvar men det är bara roligt. En andledning att gå på stan liksom :) Träffade Olivia Elin och Erica lite också. De käka kinamat de lyllosarna :)

Ha en trevlig kväll! Och HATA idol! 

Måns Ola Darin Danny Daniel. De är de bästa ur hela skiten! Idol alltså.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback