Hej hopp på morgonkvisten!

Nu sitter jag hemma i Sunnemo och väntar på att det är dags att gå ner till bussen. Kollade på adventskalendern förut. Och jag tycker verkligen att kalendern är den bästa på länge. Speciellt i går när nissan var full haha. Ska kanske till Stockholm under lovet så nu längtar jag lite till :). Ska försöka att inte köpa nått skit på julrean. För ungefär 99 % av grejerna som jag köper där använder jag bara en kort period. Men nått kan man ju alltid köpa. Jag vet inte hur jag ska göra nu om jag ska gå i stan och köpa de sista julklapparna tills skolan börjar eller åka hem och sitta vid datorn och slagga lite. För jag börjar inte förens 12 liksom. Ja det återstår att se! PUSS


image1355

Jag och min Theo på jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback