Hopp hopp

Hoppade över gympan/badet i dag och stannade hemma i stället. Jag har mens och mens värk. Det går inte i hop liksom. Så jag har sovit till 10, gött. Ska dra mig till skolan vid 12. Då har jag redovisning om pandoras ask. Sen på engelskan har vi 30 glosor. Och sen har jag resurs engelska och då ska jag redovisa en grej och så har jag typ 30 glosor som jag inte har gjort att göra då. Ja sen ska jag hem och kolla i tvättstugan om min matta hänger där. Och så ska jag slänga i lite lakan och sånt i tvätten. Sen så kommer mormor nån gång i kväll och hälsar på mig. Men kul att se min "fina" lägenhet liksom. Jag funderar på att kanske sätta maskerings tejp på hålet och ha soptunnan precis framför det haha. HATA. Nej nu ska jag göra i ordning mig. Ha en braig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback