Inte NÖJD

Är inte alls nöjd med layouten men det får va så här tills helgen. För nu kommer jag inte ha tid att sitta och fiffla och ha mig. Ska snart ta bussen till skolan och se på ett luciatåg (: Banne mig att det är bra för annars hatar jag dem allihopa haha. Vi har inte ens haft rätten att få vara med :O hata. Rätt ska va rätt enligt mig. Och det här med att dejta någon på nätet och sen träffas blir väl aldrig bra eller ? haha. Stina du borde veta? haha. Jajajaaaaaaaa. Ska ta och borsta min få tänder som jag har. Och så åker jag i väg med min nya tunika och så kommer jag lukta Calvin Klein :) Vardagslyx i högsta hugg! Sen efter skolan. Lägenhets visning!

image1358

Vad tycker ni om den bannern ? Haha. I bland vet jag inte hur jag tänker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback