Jag förstår inte?

Asså jag förstår verkligen inte? Hur kan det va så jävla svårt att förstå att om jag flyttar hem i 2 månader så kommer det bli ett helvete för oss alla. Jag tål er inte. Ni tål inte mig. Även fast jag älskar er så himla mycket, och ni älskar säker mig. Att veta att jag ska komma hem till er i 2 månader det går inte i min värld. Jag tycker att det är nog jobbigt att komma hem på helgerna ibland. Jag vill inte bo kvar i lägenheten och bara att jag tänker på det börjar jag gråta. Jag vill INTE! Och inte vill jag flytta hem i 2 månader. Och så vill jag inte hålla på att leta lägenhet under sommaren och låta hela den bli förstörd som den förra sommaren blev. Det enda som får mitt leende att falla på plats är att jag och Stina flyttar till en 3:a första april. Annars kan jag skita i allting känns det som. Jag orkar inte. Gräv ner mig i en grav och kalla mig omogen men jag ORKAR INTE! Om vi hade hittat en fin lägenhet i från första början hade det här aldrig hänt. Och skyll inte på mig. Att betala pengar som egentligen skulle ha lagts på en skit lägenhet på en bättre större lägenhet funkar inte i era öron eller hur? Hur fan tänker ni? Eller tänker jag helt fel eller? Nej det gör jag inte. Jag tar fan ett sabbats år och försvinner som Lars Winnerbäck gör, så behöver jag inte vara i vägen för nån. Bara försvinna och inte kosta pengar. Slippa vara någons samvete. Nej tacka vetja försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback