Julbak

image1380

Har bakat knäck och rischoklad i dag :) med Sara och Keri. Så nu har jag sett Saras och Malins skit fina lägenhet. Är helt avis så jag dör. Vill också ha vitt och fint! Men har fått ideer till hur mitt rum i trean kommer att se ut. Min klädstång ska MED. Saknar den som FAN. Ska bara köpa nya galgar sen är det prima. Och så ska jag ha det svarta bordet som jag har hemma. Sen kanske måla barbordet och ha stolarna där och mina firrar. Eller så har jag det som databord vet ej ^^. Jo nu kom jag på jag har fiskarna ska stå på det svarta bordet och så har jag barbordet som data/ sminkbord typ. Sen ska det inte vara nått mer där. Sen i vardagsrummet ska det vara min soffa och hyllan om inte den ska va i mitt rum då. Stina och jag har pratat om att bara ha en soffa, tv och växter i vardagsrummet. Det räcker liskom. Det ska vara en clean känsla. LÄNGTAR. Skulle vilja hitta nått romantiskt litet bord att ha i hallen haha. Nej sluta skriiiiv. Länge kvar tills dess.

Har bestämt mig för två grejer som jag ska beställa precis efter jul.
En grej från Nelly och en från ebay haha.
För när jag kommer till stockholm under lovet vill jag inte springa omkring och leta efter speciella grejer jag vill ha. ORKA DET ^^

image1381

Såhär fint är det hemma hos Sara. LÄNGTAR efter miiin klädstång. Keri i bakgrunden också.

image1382image1383

Fin hall och fin lampa :) Och ett fönster ooooh :O Känns som att jag aldrig har sett något liknande förr. Mycket mycket fint. Blev himla inspirerad. Gardinerna och allting. LÄNGTAR.
Nej nu ska jag sätta mig in i House ^^ I morgon åker jag hem till Matilda med julklappar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback