kvart i 11

Åååh va gött det är att sova så att man känner att ögonlocken inte vill igen haha. Nu sitter jag i sängen och kollar på the voice och äter min nya drog yougurt och flingor :) Jag har drömt om min förlorade väska i natt :( ÅÅH säger jag bara. Måste göra i ordning mig snart. Mår dåligt över det där provet i data men bara jag gör det så släpper det nog förutom att jag inte vet ett skit om e:xel och sånt där tröligt. Sen ska jag shoppishoppa LOVE shopping. Gjorde några skisser i går på lampor så lite färdig är jag, ska bara fixa till i boken liksom och bestämma material. Ha en bra dag :) 


image1333

Åh vad jag vill pussa på Tuffi sötis :) Jag tycker att vi är lika. Är vi det? haha

Kommentarer
Hanna ^^ säger:

söt hund... ser trött ut! hehe =)

2007-12-05 | 10:58:57
Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se
Sofie säger:

Hanna: Hon tackar (: Det är hon jämt! haha

2007-12-05 | 22:44:55
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback