Lilla julafton i går :)

I dag är jag riktigt jäkla sjuk :( Jag som ville byta julklappar med Keri Sara och Jenny. Men men får la bli en annan gång. I går var jag i alla fall hos Matilda på lilla julafton :) Och vi hade som alltid skit mysigt. Skrattar åt allting och berättar gamla minnen. Ur mysigt helt enkelt. Både mamma och pappa är sjuka i dag de har 39 graders feber :O. 
Inte lätt inte. Här kommer lite pics från i går och en liten video i från när Stina var tomte (;



image1384

Våra julklappar under Matildas gran :)

image1385

Stina Olivia och Matilida samlade runt bordet

  

Några julklappar som jag fick i går :)
Stinas halsduk hänger på elementet så jag tog inte kort på den ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback