Mars april maj juni

I mars säger jag upp min äckliga lägenhet. Och då har jag 3 månader på mig att antingen flytta hem alla grejer eller att hitta en ny lägenhet. En 3a MED STINA :D. Men jag tänker inte nöjja mig med vad som helst inte. För om vi inte hittar nått bra så bor jag hellre hemma. Fast det kommer vi göra känner jag på mig, asså hitta något bra. Hoppas bara att Stina orkar vänta. Men jag tänker i alla fall byta lägenhet vilket fall i så fall. Fast då får jag ju ingen 3a med Stina
:( Det vill jag verkligen nu. För om man hatar varandra nån vecka är det ju bara att stänga in sig på sitt egna rum liksom. PRIMA SKINKA LIKSOM! :D Så jag har 6 månader kvar i min lägenhet i januari. GÖTT SÄGER JA!

Nej nu ska jag duscha och gå och lägga mig för att sova. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback