Mitt 2007

Tänkte att jag skulle försöka sammanfatta mitt år:

Nyår förra året firade jag i Sörbyskola där hade vi det kul vi alla sammansvetsade tjejerna och några killar som Joline precis hade träffat. Adam var då kär i Erica och hon ville knappt veta av honom. Jag tror att det var där Mikael fick upp ögonen för Olivia. Men jag och Olivia hade bara ögonen för Matte då haha. Stina hade inte ett så bra nyår.

Sen så festade vi alla tjejer tills vi sprack hela våren på ett ställe som heter Berg, för där fanns det en stor "TV" som man kan dansa framför till Thevoice. Roligt roligt. Där badade vi i trätunnor och festade tills vi inte orkade mera. Var några ggr i Byn också. Och hade as kul :D

Sen så kom sommaren som inte bjöd på varken fest och sol och bad. Fest var det men mitt fest humör var inte på topp. Jag åkte till göteborg med mamma och myste i stället. En jobbig sommar blev det efter att pappa åkte till finland i 3 månader och jobbade. Många telefonsamtal till honom och längtande. Har nog aldrig saknat en person så mycket som då. Jag flyttade också  till en lägenhet i Karlstad.

På hösten började jag Design på skolan Fugik i Karlstad där jag dan innan träffade Sara och hennes kompis Malin. Sara hade hittat mig genom denna blogg (tack bloggen^^) Träffade även Keri och Jenny som jag umgås med i min klass. Så nu har jag 2 och ½ år kvar i den skolan. Bra ämnen i den skolan :)

Nu är det jullov, och i dag är det nyår. Ska bli kul att klä upp sig. Det är de roligaste!

Det har hänt en massa massa mera men jag orkar inte skriva ner allt haha.

Som ni fattar så har det varit fattigt på kärleksfronten hela ÅRET!
Eller jaaaa kärleks fronten ^^

Kommentarer
Olivia säger:

TAck för det här året=)

2008-01-01 | 15:17:29
Sofie säger:

Varsegod ^^ :D

2008-01-01 | 15:43:37
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Stina säger:

Det har allt varit ett fint år det här ändå :D

2008-01-01 | 18:27:13
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Sofie säger:

Mjo vars! Hoppas 2008 blir BÄST!

2008-01-01 | 22:40:14
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback