När det känns konstigt

Jag kollade på en film förut om små hemligheter. Det var 3 tjejer som har varit kompisar i hela livet och delade alla hemligheter med varandra. Och en speciell hemlighet var någonting med att de alltid skulle hålla ihop oavsett vart i världen de levde, nått sånt. Så vill jag också ha det. Och jag trodde att jag hade det så. I bland blir jag så himla besviken på mig själv. Men så tänker jag att jag inte är ensam om att misslyckas.
För mig är vänskap att hålla i hop och att oavsett vad som händer så ska man inte lämna varandra. Våra liv är avsett för att förändras. Och visst man kommer kanske inte att träffas lika mycket men om man inte tar sig tid att träffas nån gång kommer man ångra det när man dör.

Men vänskap är inge viktig eller?

Kommentarer
Keri säger:

men jo! klart att de e viktigt! Det är ju de som finns kvar när man inte har familj och skola/Jobb.

2007-12-23 | 13:58:44
Sofie säger:

PRECIS KERI :D

2007-12-23 | 14:50:53
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se
Joline säger:

Joo, det är visst viktigt!

2007-12-25 | 15:22:25
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback