När man inte har annat för sig

image1398

 4 favorit väskorna

image1400

Detta är en favorit för att jag tycker att den passar till allting. Både vardags och till fest. Den hänger ofta på min arm.

image1401

Svårt att få bra på bild, men den är i från Prada i skinn/mocka och jag gillar den för att den hänger fint på höften.

image1403

Min röda lilla väska i från 10 gruppen. Jag föddes knäsvag i rött. Älskar den fortfarande sen då jag bestämde mig att köpa den på Götgatan :)

image1404

Den här väskan som Josef Frank har designat kommer vara en favorit i hundra år framåt typ ^^
Den är helt klart värd priset!

Har många många mer väskor ^^ men dessa är favoriter.
Haha i bland tycker jag att jag är rolig som gör sånna här blogg inlägg. Men va fan de är till för mig själv.

Jag är sjuk :( jag mår illa. Det suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback