Nu är jag hemma!


Jag har börjat inse att jag måste köpa en kamera. Har inte varit så intresserad av att ta så seriösa bilder men det kan ju ialla fall vara kul att se en bild med i alla fall lite skärpa. Så det blir det nog snart. Har lekt med Angelica Stina och Olivia lite efter att jag kom hem. Diskuterade morgondagen och jag vet inte hur det blir än men det löser sig. Blir nog en liten mysig fest nånstans typ. Har gjort en film däruppe som jag visar vad jag har köpt men glömde att jag har köpt ett skärp också. Som jag prutade till 50 kr på H&M för att det var en liten fläck ^^. Men i alla fall är nöjd med köpen och nu ska jag dricka oboy och äta macka. Seeee yaaaaa 


image1416
image1417
image1418
image1419


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback