Nu ska ni få se badrummet



Så där! Man hör inte allt vad jag säger men det är inte det man ska fokusera på, utan toaletten.
En underlig sak är att jag och min familj är så otroligt olika. Jag stör mig på allting som har med det yttre att göra men mamma säger att det växer bort men det tror jag ej. Hon säger att om jag vill flytta till en 3a så är det upp till mig. Ja fine säger jag då. Och så börjar vi prata en massa eller jag pratar väl mest. Men det som är konstigt är att hon aldrig kan lyssna klart på det jag har att säga. Så oftas slutar det med att nån lägger på eller att vi av nån konstigt anledning slutar i ett rent catfight över telefon. Och att hon säger att komplexet över mitt födelsemärke kommer att försvinna. Men nej det kommer det inte att göra lilla mamma. Jag jämför det med en bajsklick på mitt ben. Härlig jämförelse haha. Nej en jävla massa ord var det nu. Jag är så himla upprörd över toan så jag dör! Men jag överlever. Hoppas att Stina och jag hittar en billig snygg 3 a på nått bra ställe. Så att det är lätt att frakta allting.

Godnatt!

Kommentarer
Jessy säger:

Mawh, en bajsklick xD
Ja har också ett födelsemärke på min höft som är helt rosa o liknar antingen en ros eller en hög me rosa klet :P

2007-12-10 | 12:55:46
Bloggadress: http://droptheworstline.blogg.se
Sofie säger:

En ros är så mycket bättre än en bajsklick! ^^

2007-12-10 | 18:04:56
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback