Oh my :O

Nu måste jag berätta detta på en gång. DANNY SKA VARA MED I LET`S DANCE :D, lätt att det kommer bli så mycket bättre än idol fiaskot i år blääää. Jag är lite små kär i Danny faktiskt, älskar hans blogg. Så nu sitter jag här och drömmer om när jag ska bli hans flickvän haha. Snart kommer en efterlängtad Emma och hälsar på :) Ska sätta på julkalendern snart också, på nätet ^^ haha är man efter eller? 
Hela den här veckan kommer bli en sån där depp vecka, jag tror att alla veckor fram till jul kommer bli en depp vecka. Längtar till jul så jag döööööör! Ligga i soffan med Tuffi och se bara rött runt omkring sig och träffa mina älskade vänner och familj. Shoppa en massa nya kläder! :D.


image1321

Så här ser det ut utanför mitt lägenhetshus :) Fint tycker jag.

Kommentarer
Olivia säger:

hur gick svenskan?

2007-12-03 | 22:10:15
Sofie säger:

Jo då den gick bra (: Men fick göra den själv med läraren så det gick utmärkt :D Hur är det min lilla bäbis?

2007-12-03 | 22:15:16
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Erica säger:

Det såg jättemysigt ut, på bilden ^^.

2007-12-04 | 16:38:55
Bloggadress: http://eriicapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback