Olivia och Stina

Gud vad jag känner för att ligga på Olivias stora blåa uppblåsbara madrass och bara mysa och andas in Olivias och Stinas underbara doft. Det känns som att det är nostalgi. Men nu jävlar ska det bli av under lovet. BANNE MIG! För inte alls så länge sen så låg jag där på madrassen och hade det helt underbart. Känns inte alls som det var länge sen vi gick på dagis och levde det bekymmerfria livet. Men ni/du ska veta att ni kommer alltid att förbli mina bästa vänner även hur allt ter sig i livet. OLIVIA och STINA. Vänner för livet!

image1378

När mörkret faller och ljuset inte längre når mig
När trädens tunga löv blir röda och regnet blir till is
När soldaternas tunga kliv  och ljudet klingar från vapen i en evighets strid
Kan du tala med mig, kan du komma till mig, finns jag där
Och som änglar har vingar så har jag tid.


Kommentarer
Stina säger:

Vi måste ses under lovet.. Vi tre och bara vara som vi alltid har varit.. Jag saknar er nåt enormt!

2007-12-17 | 12:27:36
Sofie säger:

Ja det tycker jag med! Bara att lilla prinsessan tycker det också :)

2007-12-17 | 18:55:38
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback