Så jävla arg

Kommer jag någonsin att få bo bra? Nej jag tror fan inte det! Kom hit till Karlstad i kväll och så berättade grannen att det hade läckt i från min lägenhet ner till dem. Så när jag kom in så hade hyresvärden slängt min badrumsmatta i duschen. Och tydligen trodde man att det var toan som det läckte ur. Men tydligen så är det MITT fel? För att munstycket på duschen hade legat på golvet, avstängd! Det sa t.om. dem. Men den hade droppat så det hade blivit as mycket vatten över hela golvet. Men va fan om de hade gjort badrummet ordentligt så hade det aldrig hänt. För när man duschar så rinner det vatten över hela golvet för att de har tänkt fel de jävla puckona. Och det kommer värre. Och när han skulle skruva i hop toan igen så råka han ta sönder en dm av toan. Asså lite av porslinet sprack. JAG ÄR SÅ JÄVLA LETT PÅ DET HÄR JÄVLA SKIT HUSET. Jag har aldrig velat bo här! det har varit motigt att flytta in här för det är så förbannat fult. Inget jävla fönster är det heller. Numera ska jag gå in i badrummet med släckt lampa och blunda hårt som fan, hatar när det är FULT! Jag vill bo i en 3 a med Stina. I en fin lägenhet på ett fint ställe med fönster och badkar. GRÅÅÅÅT. Seriöst jag gråter verkligen nu också. Han tog min matta också! Mamma och pappa ni får tycka att jag är bortskämd men jag tycker att ni är dumma om ni inte låter mig flytta här i från. För om jag inte får det, då flyttar jag gärna hem igen. Till mitt svarta rum! Nu har jag en jävla massa läxor som måste göras har två jävla anförande i morgon. DENNA VECKAN KOMMER ATT BLI HEMSK! FUCK FUCK FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback