Sjuka huset

Är det hemma. Mamma ligger och sover sen nån timme tillbaka. Pappa och jag la oss på golvet och halvsov för nån timma sen. Nu sitter jag här och pappa kollar på tv. Vi måste verkligen bli friska innan jul, eller innan i morgon för på lördag ska vi och hämta mina grejer i karlstad, har inga kläder hemma alls. Och fiskarna ska med också. Åker ju till Stockholm till torsdan? tror jag. Och då måste jag ha kläder. Eller ja det måste jag ha annars också. Nej nu ska jag gå och lägga mig eller se på tv med papi. 
JAG LÄNGTAR TILL DOPPAREDAAAAAN!!!!  


Kommentarer
Anonym säger:

men kan vi inte dyta jul klappar på lördag? eller mår du inte för de?

2007-12-20 | 17:08:58
Sofie säger:

vem? Nej men jag och mamma åker bara ner lite fort ska handla lite julmat och jag tror inte hon är så pigg då. Hon är As sjuk :( Men jag vill!

2007-12-20 | 19:09:02
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback