Tankar...

Jag ligger och funderar här ca kl 21:30 på vad det är för liv jag lever. Det känns som att jag inte hinner med att leva längre. Typ som att jag hade mer liv för ett år sen. Nu är det bara att fara och flänga. Och ändå så är jag lika mycket ovänn med mamma och pappa som vanlig. Att vi missförstår varandra, och har ekonomiska kriser typ. Jag orkar det inte. När jag hör något om pengar har jag bara lust att kväva mig själv med 100 kuddar. Jag trodde att jag skulle vara oberoende men det blev typ tvärtom. Nu har jag så mycket ansvar så att jag inte hinner med att hitta på sattyg som en normal 16 årig ska göra. Eller så är det för att jag har tröttnat på att spy överallt och på alla haha det var väl att ta i men ja ni fattar. Men ut och festa vill jag! För vad annars skiver jag det här för liksom? Men att ligga i ett dike någonstans vill jag inte och kommer inte att göra. Förutom på nån studentfest vill jag bli hemskjutsad på en skottkärra haha. Det är redan bestämt typ haha. Jag vill dansa i natt! Jag vill ha kul! Men mest av allt vill jag flytta till en 3:a men ingen förstår det (nån gång i manhattan med flotta människor). FAN DÖDA MIG I STÄLLET! Jag vill sjunga gamla fria nord för någon, för jag kan den utantill. Det är frusterande! 
 
image1367image1365
image1366

Sov sött! Och ta inte mina ord så hårt! Jag kanske tänker på nått annat i morgon (:


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback