Tralalala på denna rubrik!

Ja en helt vanlig onsdag. Fast rätt slapp onsdag ändå. Började inte förens kl 12. Men jag och Sara var i skolan kl 11 för att göra ljusstakar. Men innan det fixade jag klart mina julklappar. Så nu är jag helt klar. Blev så glad när jag såg Stina på bussen, hon satt och stickade på min halsduk också :) haha. Jäkligt bra present faktiskt. Sen så gick vi på stan och Stina köpte julklapp till hennes hjärtevän och jag julklappar som sagt. Efter skolan så gick jag och Sara och shoppade lite. Eller jag gjorde det, presentpapper och en liten present till Stina. Råkade köpa en liten tunika till mig själv också haha på morgonen. Men den var billig och nu är det verkligen slut shoppat. Jag blev helt störtförälskad i den. Känner mig som en liten pepparkaka slash lussebulle haha. Visar nog sen. Vadå shopoholic! Ändå känns det som att jag inte har några kläder haha. Nej i morgon är det komikapp dag i skolan så det är inte så mycket som ska göras gjort. Sen efter det så ska jag och Stina åka och kolla på en lägenhet på Kronoparken haha för att se hur stor en 3a är. Leka lite med känslan typ. Ska inte flytta förens till sommarn/hösten. Men vill göra det nu! Jävla piss att jag har den här lägenheten. I morgon åker även Jenny till Rom jävla lyllos henne! Jag vill åka dit och festa skiten ur staden haha. Nyår någon? ^^ Nej nu ska jag sätta mig in i Bonde söker fru på teven.
Ha en trevlig kväll!
   
image1356

Some EGO pic ^^ Inte vanligt för att vara mig!


Kommentarer
Joline säger:

Vad du är fin, min gummeligummsnurra :)

2007-12-12 | 20:31:04
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

Tack! Men du kommer alltid förbli finare :)

2007-12-12 | 22:33:28
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback