Trött trött trött trött fast pigg

Ja nu är jag så gott som klar med min loggbok. Och jag kommer aldrig någonsin bli nöjd med något jag gör. Himla lett är jag på att jag inte har någon skrivare i lägeneten så att jag kan skriva allt som är i loggboken där i datorn men men. Nu blir halva boken dataskriven och resten av boken handskiven. Men va fan det här är min första loggbok. Kanske nån gång att jag gör en hel bok handskiven, vem vet hihi. Har haft sällskap av Keri i dag, först gick jag på stan och köpte en massa saker när hon gjorde prov i skolan. Jag köpte bland annat julklappar till Matilda Olivia, syster, lottad i klassen julklapp och en till mamma och pappa. Och så fick jag tag på FEDED klänningen på MQ. YES säger jag. Helt förälskad är jag i den, mycket lyckat köp. Nästan på pricken lik Velour klänningen och mycket billigare. 300 kr i märket Zoul, om ni är intresserade. Jag har jätte mycket pengar kvar så jag är glad :) Fast måste köpa till nångrej mer på kompis paketen, men det är lugnt. Men sen i alla fall så gick vi till Ica och köpte mat och skulle köpa guld och silver pennor men de kostade 60 spänn så det blev inget köp. JA just ja, jag köpte rött tyll tyg till bild och form lektionen, röj en mina projektet. 11 spänn gick det på, jag gillar panduro. Sen gick vi hem och skissade en massa i våra loggböcker. Ja väldigt invecklat inlägg haha. Men jag är trött och då skiver jag väldigt osammanhängande. Eller det gör jag nog alltid. Nu ska jag duscha, och om jag inte har somnat i duschen eller nått så ska jag visa några bilder på min loggbok. HA DET BRA!


image1334

Sådär där är min nya klänning/tunika. Ja se där där är mina nya stövlar också ^^.
Oooh ser ni jag har jeans! :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback