Vanilj wafers

Nu sitter jag i MIN lägenhet. Visst den är inte fin och så, (fast mina grejer är fina:) men bra skönt är det att slänga ner sig i sängen efter att man har gått hudra mil i från bussen. Asså det är en grej jag inte fattar. Om man sitter på en buss längst fram, varför får man inte gå av fram då? När det inte ens ska på människor. Jag vet att det står utgång bak men ändå. Är det inte lite väl stöddigt. Och nu när det snart är jul och allt. Jag är beroende av att ha en lägenhet. Så är det. Men jag har ändå 3 månader kvar här. Och efter de 3 månaderna hoppas jag att det är varmt och ljust ute så det inte är lika jobbigt att åka buss. Sen är det SOMMARLOV. Men nu är det snart jul och jag är GLAD ska i alla fall vara glad. Men det blir jag säkert sen. Ska träffa stina lite efter skolan, ska gå på rusta och djuraffär. PUSS ha en braig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback