ångest

Jag får sån jävla stor ångest när jag tänker på skolan. Fy fan va jobbigt att den börjar på tisdag! Kommer inte palla en minut tills jag sover på bänken. Har ju fan ställt om dygnet. Går ju och lägger mej typ vid en halv 5, 5. Och nu till veckan ska jag orka gå upp kl 6 i 5 hela dagar. AS jobbigt. Är ju van att typ gå upp kl 2, 3 nått sånt. Kommer spy. Men har i alla fall i morgon på mej att sova riktigt läääääänge ska nog gå upp vid en 5 eller nått :) Joline och säng- Erica kommer förhoppningsvis i morgon också :) Men får la inte tro för mycket, allt är ju så svårt när man bor här på Azzpååsen. Räkna med att jag kommer att ha damp i morgon! Tänkte lägga upp lite mera bilder i från nyår, bara för min egna skull :) ^^




Inga bilder på killarna tyvärr. Skulle vilja låna Mattes kamera han hade visst tagit nått på 700 bilder ^^ HAHA
  

Kommentarer
Joline säger:

Palla skolan!!

2007-01-08 | 14:51:18
Joline säger:

Seriöst, jag är me på typ ALLA bilderna från nyår matte tog :S ;P Lord!

2007-01-08 | 14:51:56
Sofie säger:

Hahaa! DU JAG VAKNADE 16.00!!!! Ah

2007-01-08 | 15:50:42
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback