Är hemma i dag

becuse of the strömmavbrott. Orkade verkligen inte gå till skolan oduschad och osminkad så nej jag gick inte till skolan. Var värsta stormen ute i går och skräll att vi på Sprakberg får strömmavbrott. Tänk er själva att gå upp kl 6 och det är kolsvart inne i hela huset inte ens plattången funkar. Det är fan hemskt ^^ Nej men får la försöka göra klart uppsatsen i dag. Men först ska jag slappa lite till sov ju trots allt bara till halv 12 :) haha. Får se om Emma och jag springer i kväll det beror på uppsatsen. Jag vill verkligen fylla år snart,  typ få en massa pengar och äta tårta. Och så längtar jag till februari för då movar Emma till Karlstad och då ska vi ha en massa sova över kvällar och mysa och äta mat. haha. Men jag flyttar ju snart också :) Så då blir det plugg kvällar på Royal ! Om vi har råd! Ja thats the question! Man kan ju alltid beställa vatten...

SOFIE


Kommentarer
Stiina säger:

uppsatsen behöver inte va inne för änns nästa vecka.. ;D

2007-01-10 | 13:44:06
Sofie säger:

Ohh va göttt!!!!!

2007-01-10 | 14:02:37
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Emma säger:

hehe.. ;P

2007-01-10 | 17:48:59
Joline säger:

Svikare, lämnar mig i skolan ): Buhu!

2007-01-10 | 19:22:35
Sofie säger:

Jo jag vet :`( ^^

2007-01-11 | 15:54:55
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback