Det kändes, jag lever..

100076-481100076-480100076-479100076-478

Var i Karlstad i går med mina kära vänner, och vi hade verkligen jätte mysigt :)
Käka mat, fikade och kollade på "Rosa the movie" trevligt värre..
En socker söt film som alla små barn + mig och mina vänner älskade. Haha.
Alla grät nog en skvätt på slutet tror jag, haha. Ville är ju bara så het ^^
Nej men se den om du känner för att se en film som gör så att ditt hjärtat bankar. 
Tolka det som du vill. Var inne på HM och kollade in en jacka jag vill ha, endast 149 kr.
Men den var way too liten :(. Sorligt! Stockholm har säkert bättre utbud. 
Mamma och jag åker nog dit på sprotlovet. Då ska jag tvinga med henne till Judiths 
secondhand. I dag blir det nog bara plugg tror jag, om jag orkar har fan matteläxa, engelskprov
teknikuppsats och no komplitering att göra. Så jag har att göra ^^


Ajökens, SOFIE  

Kommentarer
Emma säger:

Tihhihi

2007-01-27 | 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback