Ge mig sommar

100076-472

Jaha blev inte så lyckat i går då, snyft. Jävla snö oväder! Men kom i alla fall
till Hagfors, men det vara inte så lyckat det heller. Men, men.....
Ska snart åka på födelsekalas hos Maria som har fyllt 16 år. Ska bli gott med 
cheese cake :). Ja inte den här tisdagen som kommer utan den andra tisdagen
fyller lilla jag 16 också.
Fast till helgen så har jag bestämt att jag ska bli bjuden på
bio och mat. Självklart blir det "Rosa the movie" och mcdonald's:)
Blir nog Emma, Stina, Olivia och Angelica. Ska bli mycke nice :)
Ge mig gärna en utomlandsresa så är ni jätte gulliga, eller skruva fram tiden till
sommaren. Då tiden står still och man kan vara vaken dygnet runt.
Kolla på när solen går ner och upp. GRÅT!!!

/ AIDS

Kommentarer
Anonym säger:

Synd,jag ska till branäs;P

2007-01-22 | 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback