Grattis

GRATTIS Sofie 16 år, dagen började bra med att mamma och pappa kom med frukost på sängen. Fick pengar och strumpor  m.m^^ hihi. Men är mycket nöjd! Vill bara att Stina kommer till skolan också. Men ungen har halsfluss den jäveln. Ujjaa!!! Efter skolan drar jag till Munkfors och där klipper Emma mig och så tror jag att hon skulle ha nått uppsättnings prov nått sånt. Och jag är ju en så gullig vän som hjälper i ur och skur (: Just ja fick Lars Winnerbäck "För dig" skivan. Har alla låtar på datorn men är gött att ha i stereon. Det är ju den helt klart bästa skivan som han har gjort :) Nej nu ska jag kuta till da bass...

See yaa / 16 åringen


Kommentarer
Stiina säger:

GRATTIS min lilla älskling!!!!.. Vill va i skolan å fira dig idag juuuuu.. Ringde förut till dig oxå, tänkte att du skulle få höra min vackra skönsång, som naturligtvis är ännu vackrare nu eftersom ´min hosta rivit upp hela jävla halsen men du svara ju inteeeeeeee.. ringer dej sen igen ;P oj vilken lång kommentar detta blev.. ;p ajja.. Puss på dig mitt lilla födelsedagsbaaarn!

2007-01-30 | 11:03:12
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Joline säger:

Grattis lilla Sofie! Stor flicka nu ^^ Vilken lycka.

2007-01-30 | 16:03:49
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Emma säger:

Grattis, Grattis:D Får klippa dejj någon annan dag gumman. ja om du vill de :P hehe puss*

2007-01-30 | 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback