Its over

Blir visst inge spinning i dag, tog fel på tiden. Men pappa har med sig nån ny maskin hem så jag får la gå upp i vårt privata gym. Eller ta en runda på gammelvägen. Har gjort om layouten nu. Den förra kändes lite ego liksom, haha. Men denna känns bättre, än så länge.
Snygg kamera jag fick till i paint tycker ja (:   
Har för tillfället inget kul att tell you all. Har så jäkla mycket att göra i skolan så på måndag stannar jag kvar på Hagfors bibla och kollar efter böcker. Usch va jobbigt. Får man dricka kaffe i biblor? haha. Har fått pikar av mig själv om min vita hud idag. Känner mej så VIT jämfört med alla andra. Men jag tycker att det är värsta fusken med solarium. Men får se hur det blir med den saken. Knappen på tangentbordet som man gör stor bokstav med dampar sig så jag får liksom gå tillbaka och göra stort. Jobbigt! PANIK
Nej kyckling!

SOFIE 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback