kärlek



Kan faktiskt inte förstå hur man inte kan tycka om Winnerbäck. Så himla mäktig och poetisk människa. Jag vet att jag borde sitta och göra inledning, sammandrag och avslutning på min uppsats. Men jag hinner det tills fredag så det är lugnt. Stina verkar ha problem med det också haha. Men i morgon ska jag till Biblan och låna lite böcker till no kompliteringen. Och på torsdag ska jag sola med Joline och Amanda. Jo jag vet att jag var i mot fusk tan. Men jag är blek och har hört att det är bra för att få bort finnar. Och jag vill inte vara blek. Ska börja träna när mors och fars kommer hem. De har köpt en tränings apparat. En som man ser fettförbränning och sånt på. Nu ska jag bli biffo haha. Nej fy! haha. Nej ska nog sussilussa lite eller så ska jag fortsätta att klinka på tangenterna.
Blir nog det andra förslaget.

KÄRLEK TILL MINA VÄNNER :) / SOFIE

Kommentarer
Joline säger:

Erica ska me o sola oxå :)

2007-01-15 | 19:28:14
Sofie säger:

okok :D

2007-01-15 | 20:28:29
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback