Longchamp nu jäklar

100076-430
(Bild lånad av rar)

Nu tror jag fan att jag ska beställa en ljusgrön Longchamp. Har varit sugen på en sån väldigt länge nu och varför vänta liksom. Har inte riktigt pengarna men jag har lite pengar kvar av januaris barnbidrag. Men väntar på svar i från säljaren. Sen får jag se!

Angående det som Hanna Fridén skrev i sin blogg om klubb Kafka. Har jag STOR lust att gå på om jag då bodde i Stockholm och var 20 och ägde 20 spänn.
Men nån dag, nån dag!
Nån som hänger på om 4 år?

"Nya Klubb Kafka på Carpe Noctem spelar dansant prettomusik man förhoppningsvis inte kan sitta still till. Det bjuds på dansant postpunk, indie, new wave samt andra favoriter ur skivsamlingen."

100076-431

Kommentarer
Anonym säger:

Jag hänger helt klart med.. :P

2007-01-05 | 17:59:29
Joline säger:

Och mig slipper du inte ;D

2007-01-05 | 18:20:48
Sofie säger:

Det är bra det tjejer :)

2007-01-05 | 18:47:06
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback