solat

Har vart och solat med Joline och Amanda i dag. Härligt mysigt var det att vara i en ensam lägenhet i sättra :) Blev tyvärr inte så brun men ska sola flera ggr. Kommer aldrig att bli som Amanda "fan va neger" haha Men mycket fint, ska vi byta färg? Har också vart till tandläkaren och tagit bort tandsten som Stina härligt måste kommentera. Mors och fars hämta mig på Lidl där jag införskaffa mig en choklad bit. Blev ovänn med mamma och pappa. Råkade ju bara att säga typ va fett nice om man hade en farsa som var grek och hade släkt i Grekland, så att man kan åka och hälsa på farmor och farfar varje sommar. Då blev han typ upprörd, "synd att man inte väljer familj då". Menade ju inte så. Vill ju bara komma utomland, förstå det. Förlåt! Ska nog träna lite och efter det så ska jag färga håret. HÄRLIGT att bli av med utväxt!

SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

haha.. ingen som kommenterar? då får väll jag göra de då;P

2007-01-19 | 10:00:07
Sofie säger:

Ja alla suger hårt!! Eller så har det med att jag inte skriver nått intressant bara om mig själv typ haha ^^ Jaja kan inte du komma hit till meej i kväll :) Snnnnnääälllllaa!!!

2007-01-19 | 17:21:48
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Joline säger:

Hata lampan och den där hatthyllan >.

2007-01-19 | 19:32:47
Sofie säger:

ja fy fan jäkla hatthylla fan. Har typ en meter stor bula!

2007-01-20 | 11:26:13
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback