tryck på t-shirt

Har försökt trycka tryck på t-shirtar i 2 dagar nu, blir aldrig riktigt bra. Det kanske är kvaliteten på pappret, men jag vet inte. Men det får gå i alla fall.
Här är bild på en t-shirt



Som ni ser så är tryck kanterna inte alls diskreta. Och syns för mycket. I går tryckte jag en t-shirt som gick åt helvete, bokstavligt talat! Men nu har jag i alla fall en t-shirt med "I ♥ ny" Har viljat haft det länge nu. Så jag tryckte en själv, ja men det gick ju inte så bra. Men var inte mitt fel (#%&@/)



Köpte ett par jeans i dag, men det är FÖR många som har sånna. Men ville ha ett par i den slitningen och färgen tycker de är mycket fina :) Jag läääängtar till Stockholm så jag tror jag dööör. Kommer få göra ett glädje skrik när jag kommer dit. Haha. Så mycket längtar jag.


Saker jag vill köpa när jag kommer dit,


1. En vintage mulberry väska

2. Jacka (skinn)

3. Burberry halsduk

4. Nagellack Mavala


Kommer inte på nått mera men det blir säker mer (:


Veckans låt


* Regina Spektor: On the radio  


Kommentarer
Emma säger:

Fina:D

2007-01-30 | 23:33:35
karin karin säger:

regina på chinateatern var ju inte lite grymt.

En vintage mulberry väska, lär du inte hitta. Och second hand är typ svårt, man hittar sällan det amn letade efter, däremot massa annat, vart ska ni gå?

2007-03-10 | 00:57:27
Bloggadress: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback