vanlig dag

Har bara varit en vanlig dag i dag, åt inte i skolan utan åt på Nice in. Annars har den vart som det brukar. När jag kom hem stack jag med mamma och pappa till Karlstad så att vi inte behöver åka ner på fredag och handla mat tills helgen, då jag fyller år.  +  att Emma inte kan åka ner och checka movie på lördag och då tänker jag åka på fredag. Köpte som vanligt lite grejer, skor, tröjor och hårspännen :) Alltid kul med rea på rea :) Nu såg jag att Linas kvälls bok kommer på film också. Den boken har man ju läst :) Men kollade på trailern och den verka inte så jätte kul. Är väl hon som spelar Steffi i " En ö i havet" som är hon Lina. Ja kan ju vara intressant. Måste ta tag i skolan i morgon... :/ Ska gå och smörja in mig med nån bodylotion med pigment nu, haha. Sen blir det natti natti.
HÄRLIGT att skriva av sig :D



SOFIE


Kommentarer
Emma säger:

Tss* tur att ni bytte dag då;P

2007-01-24 | 08:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback