Varför

Jaha denna dag började ju JÄTTE bra, vaknade kl 15.37 jippi säger jag bara. Nu kommer jag verkligen vara utvilad i morgon när jag ska gå upp kl 06.00. Ska väl gå och lägga mej om 5 h om jag ska orka gå upp kl 06.00. Hmm ja pappa och mamma tycker jag har problem, inte gör någon nytta. Haha. Men ska jag sitta vid tvn i stället då. Neej! Då sitter jag hellre här och luktar på tangenterna. Nej kanske ska göra nått nytta men vadå, gå ut och gå i en jätte mörk skog och vara livrädd. Nej jag tror jag hoppar. Om jag bodde i Stockholm så skulle jag gå ut och gå nu under alla lyktstolpar^^.  En positiv sak med att bo här är ju alla underbara människor som jag får träffa i morgon :)  

SOFIE

Kommentarer
Fredrik säger:

Vaknade du halv fyra? :O stackare. Hopaps du somnar dsen då...

Ha det BRA

2007-01-08 | 16:48:04
Bloggadress: http://freddan888.blogg.se
Joline säger:

Och en av dessa underbara människor du får träffa imorgon är såklart... MIG :D Woho! Lyckans dig (;

2007-01-08 | 16:53:33
sofie säger:

re fredrik: Ja får la hoppas det :)
re Julle: Ja ser fram i mot det min älsk!

2007-01-08 | 16:59:15
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Emma säger:

Hahhahaahah... du är fan värre än mejj :P

2007-01-08 | 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback