Ville skriva av mig lite ändå

Har tränat i dag, sprang i 45 min förbrände 414 kalorier sträcka 15,6 km. En martini, 7 ciggaretter
Känns som början på Bridget Jones dagbok eller nått haha det var därför jag var tvungen att skriva med martinin och ciggaretterna ^^. Men ska verkligen förändra min kropp ska typ bli skit vältränad och brun. Haha a men inte skit brun men frächst brun liksom :) Nej nu låter det som att jag vill bli värsta body buildern men det vill jag absolut inte haha. Men vill bara trivas i bikini :) Slut pratat om det! Funderar på det där när jag fyller år för liksom internet shopping eller spara till sportlovet och Stockholm. Blir nog att spara tror jag:/ hatar det. Alla pengar som jag har verkar försvinna väldigt fort, med en konstig känsla för tjuvar. Nej jag är nog tjuven i dramat. Fan va jag skriver om ointressanta grejer. Men asså det är ju min blogg och mina tankar. Om jag inte skriver av mig här, så ringer jag och trackar Stina i flera timmar med mitt babbel. Folk som får intryck av att jag är tyst och blyg får en rejäl shock när de lär och känna mej. Fan jag kan nog filosofera en hel natt om jag vill, asgarv.  Mamma pappa jag vill ha en Laptop när jag fyller år. Där klämde jag in den också. Nej fy va jag hatar detta, för pigg för att sova för slö för att resa mig här i från. Vilket dillemma.
(Asså det känns som att min stavning är på topp i dag).


Film citat jag gillar

- Men asså jag vill ju inte vara med henne
- Nehe varför inte det?
- Nej men jag vill inte umgås med fetton!För alltså om vi kommer dit med henne, då kommer ju de tro att vi också är fetton.
(Hipp hipp hora)

- Why do you wanna merry my for any how?
- So i can kiss you everytime i want!
(Sweet home alabama)

Kommentarer
Emma säger:

hahah.. du är fan sjuk;P men hallå.. du glömde en massa citat: 40%, de är ju livsfarligt. Gud jag börjar se dubbelt här, Det är som om du hade ett död djur under skjortan. Yes alltså ... hahahaha

2007-01-18 | 09:44:32
Sofie säger:

Du är SJUK som märker ord ^^ "Yes alltså" DAMP

2007-01-18 | 19:29:45
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback