Bilden

image990

Bilden tilltalar mig väldigt mycket, speciellt drar jag mig till den gula korta tröjan :)
Men nu ska jag sova och inte och sitta och kolla igenom en massa bloggar det känns inge bra, eller hur Sofie? nä för då sitter du uppe hela natten. Och du ska upp i tidigt i morgon. Jag ligger och funderar på vad jag ska ha på mig i morgon. Tar nog mina nya mjukisbrallor som det redan har hunnit blivit flera hål i men speciellt ett extra stort i arslet. Så det gör inget om det kommer färg på den. Men linne och så det vet ja inte än. Problemet är ju att jag ska gå in på Ica maxi i karlstad och köpa färg så lite måste ja ju göra i ordning mig. Och + att det bor två killar i min trappuppgång och tänk om de såg mig osminkad det vore ju synd haha. Men jaaa i morgon tar jag nog bilder på lägenheten när den är färdigmålad. Ska bli roligt det :) 

GOD SÖMN TILL ER ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback