Cafeeet...

I dag vaknade jag 14.00 och sen så följde jag med mami och mormor till Cafe kullen där morfar och maywor väntade. Jag åt nån cheese cake aktig sak. Sen så åkte vi på nån fontän invigning mitt på Sunnemos kyrkogård haha jag sänkte nog medelåldern där.

I morgon ska jag och Emma åka till Karlstad, vi ska inte gå i stan fast Emma ska kolla på Acne jeans. Jag vill spara money till Götalaborg. Emma ska hämta ut sina betyg, sen ska vi bada om vädret tillåter, på skutberget. Innan ska vi nog sola i stan. Man blir as brun där. Säger Emma i alla fall. Nej nu ska jag sova!

SOV SÖTT

Kommentarer
Emma säger:

Lita på mig:p heheh.. jätte fint kort på dig förresten :D

2007-07-02 | 00:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback