Dagens klädsel en dag innan

image1033image1034image1035


Detta ska ja ha på mig i morgon när jag åker till Karlstad med Emma Olivia och Linnéa (ifrån Göteborg) Ska nog först gå till min lägenhet och checka av lägenheten och så ska jag lämna mina saker och datorn. Sen så blir det stan och fika hoppas ja. Ska försöka att inte köpa nått ^^ Sen så sover Emma och jag kvar i hennes lägenhet, jag ska sola och så ska vi montera de saker jag har kvar i min lägenhet. Fick just reda på att det är hemnfestival till fredan i karlstad och att Emmas kompisar vill att hon ska komma och att hon ska ta med mig ^^ haha. Och det borde jag ju få för att jag inte har varit ute på hela sommaren. Och jag har skött mig utomordentligt och det kommer jag fortsätta med. Jag tycker om att sköta mig. SÅ SNÄLLA MAMMA!!!!!

Jag har på mig:

Tröja by Filippa K
Kjol by mig själv
Tights by ginatricot
klocka by ?
Ring by Efva Attling (har inte på bilden)
Ring by (nån affär på gamlastan)
Armband by Annes



Fick ändra lite på Filippa K där inte Pilippa K som jag skrev ^^ Att folk ens bryr sig om det! Öhh

Kommentarer
Emma säger:

haha!!!!!!

2007-07-31 | 00:48:20
Felicia säger:

Filippa K! Eller du kanske ahr en kopia vid namn Pilippa. Vem vet. Tröja by Taiwan kopia.

2007-08-01 | 03:22:31
Sofie säger:

Ööööh ! Du är störd!

2007-08-01 | 15:36:16
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Felicia säger:

Inte ett dugg. Däremot är din blogg störd. Den heter Retrosofie och du har inte ett enda vintage fynd? Din stil är bara ginatricotblajj.
Tack och hej leverpastej

2007-08-02 | 13:23:16
Sofie säger:

Jag får väl heta vad jag vill! och du vet inte ett skit om vad jag har på mig och inte. Ja tack och hej, stick om det inte passar!

2007-08-02 | 16:40:00
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Felicia säger:

Har inte sett nån vintage i dina outfitsbilder och de ska väl ändå spegla din stil och garderob? Jag menar, du fakear väl inte din personliga stil? Den blir ju så opersonlig då.

2007-08-02 | 20:43:10
Sofie säger:

Nej men det är för att jag har precis börjat ta outfit bilder. Fast jag har inte värst mycket secondhand kläder heller, finns inte så mycket sånt här i värmland. Så jag får aldrig riktigt chansen att köpa det. Men jag feakar inte min stil. Jag är den jag är liksom. Man måste ju ha råd med personlig stil, fast jag är ändå nöjd med min stil, tycker att den speglar min personlighet mycket bra. Ja har aldrig sagt att jag är värsta trendslaven. Och retro behöver faktiskt inte bara vara kläder!

2007-08-02 | 22:51:46
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Felicia säger:

Okej vad är du retro på för sätt?
Personlig stil är väl inte svårt och dyrt alls, hm och sånt finns ju och karlstad (läst att du är där ibland och du bor väl nära?) har en myrornas:
Östra Torggatan 9
652 24 Karlstad
Tel: 054-13 63 85
Fax: 054-13 63 86
[email protected]
Butiken ligger i Arkaden
På myrornas kan du köpa jättebilliga grejer, köpt en hel outfit, som är min stil för 76 kronor, klänning, strumpisar, skor, väska. Inte speciellt dyrt.

2007-08-03 | 00:19:26
Sofie säger:

Okej, vet väl ja det. Sluta läsa min blogg om du ska bestämma över mitt liv. Jag gillar gamla design saker. Okej! Leav it!

2007-08-03 | 00:59:51
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Anonym säger:

Felicia vad har du för blogg adress???jag skulle vilja se din (perfekta)blogg!!!!

Folk som Felicia suger...



Kör din stil Sofie/Jimmy

2008-10-31 | 18:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback