Dagens

image970image971

Fy fan vad jag hatar min mobil kamera, men jag har ju inget annat så :/

Tröja by H&M
Kjol by moii
Tights by ?

Har kommit hem i från Karlstad nu :) Filmen var bra men inte kalas bra. Jag hade förväntat mig dejten med den där kinesen och Harry. Men den fick man inte se :( Det handlade inte så mycket om skolan och så nu, kändes som en jätte förkortad del av boken liksom. Men jag är nöjd :) Väntar spänt tills nästa film!  Så enormt pressande att gå i alla affärer utan att bara ta på men inte köpa, jag tycker att jag är en riktigt duktig liten flicka som inte köper upp alla pengarn utan väntar tills Göteborg :) Men köpte ett par guld örhängen! haha. Visar dem sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback