Den perfekta tröjan

image1031

Hittade den här bilden i hennes fotolog. Och jag blev madly in love i hennes tröja. 
Jag vill ha den NU!!! 
Nej nu ska jag inte drömma nått mera för i dag. Ska göra ångbad med ansiktet och sen peela och därefter lägga ansiktsmask. Raka benen ska ja göra också hihi och hårinpackning. Sen har ja lovat mamma att damsuga och torka golvet, för att ja är snäll. Men just nu känner jag för att sova nån timme till. Har så ont i mina ögon vet inte varför. De är alldeles röda och ömma värker hela tiden. Nej kanske ska sätta i gång med det ja ska göra nu!

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Emma säger:

Hoppas det blir bättre med ögonen=)

2007-07-30 | 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback