En dag som denna!

I början av dagen så var allt trist och deprimerande, kände bara för att dö. Satte sen dit en annons på blocket om min kaninbur. Det nappade folk på en gång så det kommer en och kollar på den i morgon. Gött med lite extra pengar, det kommer att behövas. Sen så åkte jag till Emma och då blir jag så klart glad som vanligt. Sen kom Icis också. Vi tog oss en runda på sjön med Emmas tolva ^^ haha. Vi gick sen till Stina på andra sidan av sjön (utan skor mina damer och herrar haha) vi gick och snikade oss på chips där. Sen så bestämde Emma att vi skulle gå till Sunnemo skolans nya gungor som är gigantiska. Jag hakade på såklart haha. Ica ville inte det för hon hade ont i fötterna.  Men jag har faktiskt inte ens en blåsa ^^  det var faktiskt värt att gå så långt för gungorna var helt otroligt roliga haha. Så nu vet ni det ^^ . Caroline i från Karlstad ringde mig förut också så nu vet jag att lägenheten är min liksom tjooohiii, lycklig eller vad. Ska till Karlstad och skriva hyres kontrakt på söndag :)

Sov sött


Kommentarer
Emma säger:

Det var sååå kul:D

2007-07-07 | 15:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback